paginakop - clientenraad

Cliëntenraad

Parnassia stelt uw mening over onze zorg zeer op prijs. In de Cliëntenraad van Parnassia praat en denkt u mee over alle belangrijke zaken die u of uw behandeling aangaan.

Wat doet de cliëntenraad?

Het beleid van Parnassia in regio Den Haag en in regio Noord-Holland (het voormalige Dijk en Duin)volgen we kritisch. Dat niet alleen, we beïnvloeden het ook. Dit doen we door regelmatig te overleggen met het management van alle afdelingen en de directie van Parnassia.  De Cliëntenraad wil een goed woon-, leef- en behandelklimaat. Hoe? Door:

  • het beleid kritisch te volgen en hierover mee te denken 
  • gevraagd en ongevraagd advies te geven over zaken die voor cliënten belangrijk zijn 
  • structurele, algemene klachten op te lossen 

Onze cliëntenraad behartigt dus geen individuele belangen.

Organisatie

De Cliëntenraad is een onafhankelijk medezeggenschapsorgaan vóór en dóór cliënten. Elke regio kent zijn eigen regio. Zo is er een Cliëntenraad voor de regio Den Haag en een Cliëntenraad voor de regio Noord-Holland. Dit heeft te maken met de nieuwe naamgeving van Dijk en Duin naar Parnassia.

Contact

Cliëntenraad Parnassia in
regio Den Haag
Cliëntenraad Parnassia in
regio Noord-Holland

(voorheen Cliëntenraad Dijk en Duin)

Vera van der Giessen

Rozenbottelstraat 14

2552 DS Den Haag

Aanwezig: di, woe, do

088- 357 58 36

Oude Parklaan 111

1901 ZZ Castricum

088- 358 07 88

trefpunt@dijkenduin.nl

Hein van der Kamp

Rozenbottelstraat 14

2552 DS Den Haag

Aanwezig: ma, do, vrij

088 357 82 75 /
06 13 24 16 3535

parnassiaclientenraad@parnassia.nl