Klacht, compliment of suggestie
Klacht, compliment of suggestieKlacht, compliment of suggestie
Wij horen graag jouw mening over je behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als je niet tevreden bent, willen we dat graag weten. Je kunt jouw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:
- Bespreken met jouw behandelaar
- Onlineformulieren:
- Schriftelijk naar:
Parnassia Groep
t.a.v. klachtafhandeling
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag
Klachten over uw behandeling
Klachten zijn een signaal dat er iets aan de hand is. Bent je niet tevreden, dan willen we dat graag weten. Blijven rondlopen met een klacht lost niets op en kan de behandeling of de begeleiding van familie en naasten in de weg staan. Lees meer over klachtenregeling bij Parnassia Groep.
Registratie
Meld ons jouw vraag, klacht, compliment of suggestie. Om jouw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat jouw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als je een reactieformulier hebt ingevuld, ontvang je altijd een ontvangstbevestiging. Als je dat op prijs stelt, ontvang je naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van jouw klacht of suggestie. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.