Klacht, compliment of suggestieKlacht, compliment of suggestie

Bij Parnassia staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van je terug horen hoe je onze zorg ervaart. Aandacht voor jouw klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.

Wij horen graag jouw mening over je behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als je niet tevreden bent, willen we dat graag weten. Je kunt jouw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:

Parnassia Groep
t.a.v. klachtafhandeling
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag

Klachten over uw behandeling

Klachten zijn een signaal dat er iets aan de hand is. Bent je niet tevreden, dan willen we dat graag weten. Blijven rondlopen met een klacht lost niets op en kan de behandeling of de begeleiding van familie en naasten in de weg staan. Lees meer over klachtenregeling bij Parnassia Groep.

Registratie

Meld ons jouw vraag, klacht, compliment of suggestie. Om jouw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat jouw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als je een reactieformulier hebt ingevuld, ontvang je altijd een ontvangstbevestiging. Als je dat op prijs stelt, ontvang je naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van jouw klacht of suggestie. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.